A tisztán látás szakértő blogja

A tisztán látás szakértő blogja

Az éleslátás a legnagyobb ajándék

Avagy miért indult el ez a blog..

2016. november 29. - FatFox Creative

spct7.jpg

Légy magabiztos a szemüvegedben

 

"Lehet a szemüveg lencsémre új réteget rakatni? A mostani olyan karcos..."

"Nekem olyan 'agresszív' vagy milyen lencsét ajánlottak, de nem tudom, hogy mi az – tudsz segíteni?"

"Vettem a drogériában egy olvasó szemüveget, sokkal jobban látok vele, és nagyon jó áron volt! Miért mennék el egy optikában magasabb áron vásárolni szemüveget?"

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel találnak meg rendszeresen az ismerőseim, barátaim. Ezekre és még sok fontos kérdésre fogok választ adni az éppen induló blogomon. 

Természetesen minden ismerősömnek szívesen válaszolok, próbálok segíteni, de rájöttem, hogy talán még több embernek segíthetek, azzal ha írok! Írok megbízható szakmai forrásokból, írok a tapasztalatokról, írok a saját és ismerőseim élményeiről.

Több éve szerettem bele az optika szakmába, ami egyébként korábban nekem is - mint a legtöbb embernek - egy ismeretlen terület volt, amivel kapcsolatban rengeteg kérdés merült fel bennem. Például "Hol vegyem a napszemüvegem, hogy biztosan ellegyen látva a megfelelő UV védelemmel? Mennyire függ az ártól a szemem biztonsága? Ha sokat fáj a fejem a nap végére, és úgy érzem, hogy ég a szemem, lehet-e összefüggésben látás problémával? Hogy válasszak optikust? Milyen keret áll jól az arcomhoz?"

Évekig úgy gondoltam, hogy nekem nincs semmi baj a látásommal. Monitor előtt dolgoztam, autót vezettem, tv-t néztem. Akkor kezdtem gyanakodni, amikor a feliratos filmet a moziban maximum a középső sorból tudtam elolvasni, azt is úgy, hogy közben hunyorogtam, majd a film végére úgy néztem ki, mintha 30 évet öregedtem volna! A szemem körül ráncok maradtak, amik leghamarabb másnapra, egy jó nagy alvás után simultak ki egy kicsit.

Először az akkori munkahelyemen egy céges látásszűrésen derült, ki, hogy látáskorrekcióra szorulok. A szemüvegre úgy tekintettem mind egy munkaeszközre. Amint kiléptem a munkahelyemről már dobtam is be a táskámba - persze nem a tokjában tároltam és ennek meg is lett a következménye! Pár hét alatt egyre karcosabb lett a szemüvegem lencséje, ami már zavart a látásban is.

Ma már tudom, hogy egy tökéletes napomhoz hozzátartozik, hogy élesen látok, olyan szemüveget viselek, amely illik a személyiségemhez, magabiztosabb vagyok, és ez segít abban, hogy a sikereket érjek el, mind a munkámban, mind a magánéletemben. Tudom, hogy egy szemüveg csak egy eszköz, az éleslátás érdekében, de szerintem ennél sokkal több.

Olvasd hétről-hétre frissülő cikkeim, és légy Te is magabiztos! Ha másban nem, legalább abban, hogy hova fordulj segítségért.

Ajánlani fogok szakembereket, optikákat, lencse gyártókat, kereteket, kontaktlencsét és mindent, ami az optika szakmába tartozik. Tarts velem! 

A bejegyzés trackback címe:

https://optika.blog.hu/api/trackback/id/tr6412010170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása