Szédelgek a szemüveges polcok és állványok között. Szemüvegmárkákat jelző feliratok. Nézek egyikről a másikra... Melyiket válasszam, és miért éppen azt?
Ez olyan, mint az iskolaválasztás: nincs jó vagy rossz iskola. Jó tanárok vannak, és eltérő igényű diákok. Egy jó márka sokaknak bizonyított, mégis a fontos az, hogy nekem is megfelelő legyen. Előnyös az arcom formájához, a hajam színéhez és az általam űzött munkához, sporthoz, tevékenységeimhez.
Ray-Ban
Kult-keret. Feltalálása óta állócsillagként tündököl a szemüvegpiacon. Képes a megújhodásra, e mellett meghökkentően aktuális az is, amit évtizedekkel ezelőtt gyártottak.
Felkapjuk a fejünket, ha Ray-Bant látunk. Van ebben valami titok, ami vonzza a tekintet, és azonnal felismerjük... a márkát. A Ray-Ban - fogalom.
Oakley
Széles látótér, nagy teherbírás, tökéletes biztonság és kényelem. Magas szakmai követelmények és saját szabadalmak alapján készítik szemüvegeiket. Fontos tényező a torzulásmentes látást biztosító, időtálló anyagok használata.
Légiesen könnyű, mégis erős szemüvegekről beszélünk, amelyek speciális igényeket elégítenek ki. Sportoláshoz és a szemet nagy igénybevétel elé állító körülmények között kitűnőre vizsgázik. Speciális helyzetekben a legprofibb társ.
Prada
Határozott divatdiktátor. Luxust, eleganciát és jó minőséget ajánl. Igényességet és nagyvonalúságot tükröz. Egy csillogó világ ígéretét. Exkluzív, nagyvonalú, divatos és feltűnő.
A nagy márkákra jellemző, hogy viselőjének egyedi megjelenést biztosít. Karakteres kiegészítő, amely első pillantásra is sokat elárul viselőjéről. Aki Pradat visel, magabiztos, naprakész és trendi.
Gucci
Tudtad, hogy a logó két egymásba fonódó kengyelt ábrázol? Az egykori firenzei születésű alapító kezdetben nyergeket készített, innen mintegy apró lépés volt a (nyereg)táska, a parfüm és a szemüveg árusítás.
A cég sokszínű, olaszos temperamentuma tükröződik a 2018-as kínálatában is. Szorosan lépést tart a divattal, de szívesebben diktálja azt. Aki ezt a márkát választja tudja mit akar: a saját útját járja, és készen áll, hogy terveit tűzön-vízen át megvalósítsa.
Guess
A világ egyik legértékesebb brandje. A négy testvér fejéből kipattant kaliforniai cég farmernadrágjaival robbant be a divatvilágba. Az "építkezés" során bővültek a márka által kínált darabok, így került sor a szemüvegekre is.
Az amerikai életérzés és a szabadság megtestesítője. Ez a márka - az ambíció üzenete. Temperamentumos, semmit nem bíz a véletlenre, formálja sorsát és egyre feljebb tör.