A tisztán látás szakértő blogja

Robbanj be a jó időbe!

2019. február 20. - FatFox Creative

Tavasz, napfény, megújulás! Itt az ideje új színeket választani, sőt akár szokatlan formákkal kísérletezni. Nemcsak a ruhatáradnak, az arcodnak is kell a frissítés, hogy együtt tündökölj az éledő természettel!

panton-szinek-2019.jpg

Az év színe, a Te színed!

 

A „living coral“ az év színe, ami tökéletesen alkalmas arra, hogy izgalmasabbá tegye a megjelenésedet. Ez a meghitt, meleg árnyalat sokaknak jól áll, ha éppen keretet váltanál próbáld ki a rózsaszínt bátran, napszemüvegnek vagy olvasó szemüvegnek is beválhat!

Elsőre merésznek hangzik talán, de ha felpróbálsz néhány színes keretet egészen biztosan inspirálni fog. A pasztell színek sokat lágyítanak az arcon és puha árnyalataik más színekkel is könnyen harmonizálnak.

A napra lehet nézni

 

2019-ben, ha napszemüvegekről van szó, a bohókás kerek lencsétől, a macskaformán át, a klasszikus nagyméretű keretek egyszerre hódítanak. Számtalan forma – sportosabb, elegánsabb is – elérhető, de a próba kikerülhetetlen. Egyfelől, hogy kiderüljön valóban jól áll-e az arcformádhoz a kiválasztott darabb, másrészt, hogy teszteld valóban minden irányból védi-e a szemedet.

ea2063_30x40_m.jpg
mk1033_a_40x30.jpg

A megfelelő minőségű napszemüveg fontosságáról már sokan, sokszor beszéltek. Azt azonban kevesebben hangsúlyozzák, hogy nem csak nyáron van szükség szemünk védelmére. Ha sportolsz, sokat vagy a szabadban, akkor már a tavaszi napsütésre is érdemes egy kényelmes, biztonságos és persze mutatós darabbal felkészülni. Ha szeretnéd a living coralt itt is bedobni, akkor ne feledd, hogy az arannyal igazán jól mutat ez az élénk, tenger ihlette árnyalat.

persona_1.jpgpersona_2.jpg

Ne feledd, ha a ruhatáradat frissíted, akkor igazítsd hozzá a szemüvegeidet is! Szemednek tavasszal is szüksége van védelemre, nem elég nyáron napszemüveget hordani. A saját stílusod, a legfrissebb trendek és a kényelem mellett a minőség is lényeges szempont a választásnál, ezért napszemüveget kizárólag megbízható helyen vásárolj! Tavaszra fel! �

Az Optic World megnyitotta Magyarország első ZEISS Vision Expert üzletét!

MOM Park földszintjén található optikában a közel 25 éves tapasztalat, a magasan képzett szakemberek és a legmodernebb vizsgáló egységek párosulnak a világ egyik vezető optikai vállalatának több mint 170 éves tapasztalatával.

 

zeiss_vision_expert.png

 

A ZEISS Vision Expert koncepció azt jelenti, hogy az ügyfelek az elérhető legmagasabb szemvizsgálati módszerek során, a legkiválóbb szemüvegeket kaphatják, amelyhez a ZEISS vizsgálati folyamata mellett a legkorszerűbb ZEISS műszerek is hozzájárulnak.

A ZEISS a precíziós optika vezető gyártója, legyen szó akár az egyedi, lézeres centráló berendezésről, amely egzakt módon meghatározza a szem és szemüveg egymáshoz viszonyított helyzetét, vagy akár a 0,01 dioptria mérési pontosságú szemvizsgáló berendezésről, amely szemenként nem csupán a megszokott 1 ponton, hanem 1.500 ponton méri a szem hibáját és pontatlanságát, így biztosítja, hogy az ezzel készült szemüveggel szürkületben és éjjel is éles és kontrasztos legyen a látás.

A ZEISS Vision Expert üzlet alkalmas arra, hogy az egyedi szemre, személyre szabott szemüveg készüljön. A minket körülvevő környezet és már a televíziónk is HD minőség, ezért fontos, hogy a szemünk is így lássa a világot.

mom_terkep.png

Amennyiben úgy érzi, hogy látása nem kielégítő, bármilyen problémája akad a látásával, vagy csak egyszerűen kíváncsi, hogy milyen a látásélessége, keresse fel üzletünket, szemész szakorvosaink, kontaktológusaink, illetve optometrista szakembereink szívesen segítenek Önnek!

"A szemüvegem & én"- Pokorny Lia

Hétről-hétre érdekes történetekkel közvetítik az Optic World nagykövetei – Kamarás IvánMádai VivienFehérvári Gábor Alfréd (Freddie), Pokorny Lia – a LÁTÁS HÓNAPJA legfontosabb üzenetét: Vigyázz a szemedre, menj el szűrésre!

 

Pokorny Lia az Optic World nagyköveteként elmeséli, hogyan szokta meg, majd kezdte el élvezni a szemüveg viselését és mit szeret benne igazán.

lia_kicsi.png

 

Azt a szemüveget szeretem, amelyik úgy viselkedik az arcomon, hogy egyszerre belesimul, másrészt pedig ékszerként működik.

Mióta visel szemüveget?


20 éve vagyok szemüveges. Sokáig nem akartam hordani szemüveget, mert szégyelltem magam. Jó pár évnek el kellett telnie, miután annyira sokat szenvedtem, hogy egyszer csak megszoktam, hogy rajtam van a szemüveg. A megszokás után is eltelt még egy-két év, amikor már elkezdtem élvezni és azt is elkezdtem élvezni, hogy elképesztő választék van. Nagyon-nagyon klassz dolog az, hogy az ember már az öltözködéséhez és a stílusához választhat szemüveget.

Milyen szemüvegeket szeret?


Szeretem azt, hogyha úgy különleges egy szemüveg, hogy nem is első látásra veszi észre valaki, hogy mi a különlegessége, hanem egyszer csak beszélgetés közben: “de szép”.

Szokott kontaktlencsét hordani?


Gyakorlatilag annyira hozzászoktam, hogy szemüvegem van, hogy nagyon ritkán hordok kontaktlencsét.
Vannak nagyon kényelmes kontaktlencséim, de én ragaszkodom most már a szemüveghez, olyan, mintha meztelen lennék, hogyha nem lenne rajtam.

Alain Mikli


Alain Mikli francia-amerikai szemüvegtervező a 70-es évek végén nyitotta meg tervezői stúdióját Párizsban. A 80-as évek közepére már olyan hírességek viselték szemüvegeit, mint Elton John és Grace Jones. Több mint 30 éves múltjával és felülmúlhatatlanul kényelmes, divatos szemüvegeivel nemzetközi hírnévre tett szert. Cége a világ számos nagyvárosában képviselteti magát nívós üzletekkel, amelyek kétséget kizáróan vonzzák a divatkedvelőket.

optic-world-pokorny_lia_alain_mikli-768x511.jpg

Két tervezési szabványa: a maximális kényelem és a művészet iránti szüntelen odaadás. Alain Mikli kézzel készített szemüvegei, kizárólag prémium anyagok felhasználásával és merész színhasználattal készülnek. Lenny Kravitz, Samuel L. Jackson és számos más híresség kedvelt márkája. Kanye West kifejezetten kérte Alain Mikli-t, hogy készítsen neki egyedi szemüveget új videójához.

"A szemüvegem & én" - Fehérvári Gábor "Freddie"

Hétről-hétre érdekes történetekkel közvetítik az Optic World nagykövetei – Kamarás IvánMádai Vivien, Fehérvári “Freddie” Gábor, Pokorny Lia – a LÁTÁS HÓNAPJA legfontosabb üzenetét:

Vigyázz a szemedre, menj el szűrésre!


Az Optic World nagyköveteként Fehérvári Gábor Alfréd (Freddie) elmeséli gyermekkori élményein keresztül, hogyan vált szemüvegesből kontaktlencse viselővé.

fehervari-gabor-alfred-freddie.jpg

Kisgyerekként a hátsó sorból nem láttam a táblát. Nagyon előzékeny volt a tanítónő, hiszen azt mondta, hogy akkor gyere, ülj az első sorba. Beültem és ott se láttam semmit. �

Mióta hord szemüveget?


8 évesen kaptam meg az első szemüvegemet, onnantól gyakorlatilag folyamatosan végig kísérte az életemet. Ahogy cseperedtem fel, kamasszá értem, egyre jobb minőségű szemüvegkereteket kaptam. Borzasztó lelkiismeretfurdalást okozott, amikor eltalált egy labda. Természetesen egy szemüveg nem arra van kitalálva, hogy ezeket elviselje, úgyhogy 17 évesen úgy döntöttem, hogy köszönöm szépen, elég volt, ki kell próbálnom a kontaktlencsét.

Félt a kontaktlencse viseléstől?


Rettegtem attól a tudattól, hogy hozzá kell érnem a szememhez, ezért ismételten megvizsgáltattam. Kellett egy óra, míg hozzászoktam, de nagyon-nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Kipróbáltam, beraktam és úgy éreztem, hogy ez fantasztikus és nekem ezzel élnem kell, úgyhogy attól a naptól fogva áldom a kezét annak, aki megteremtette a kontaktlencsét.

Csak kontaktlencsét hord?


A kontaktlencse jótékony hatásai mellett meg kell említenem, hogy természetesen nekem is van szemüvegem, hiszem minden egyes kontaktlencse viselőnek kell, hogy legyen szemüvege. Az én esetemben azért nagyon-nagyon fontos ez, mert sokszor  későn ér véget egy koncert, kiszárad, elfárad a szemem, ez nyilvánvalóan diszkomfort érzést vált ki, ilyenkor nagyon szeretem azt, hogy ki tudom venni a lencsémet és már szemüvegben utazok haza.

Én nagyon élvezem a kontaktlencse és szemüveg kettősségét, akkor is, hogyha 90%-ban nekem a kontaktlencse az, ami igazán megfelel, de a maradék 10% nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a 90% igazán kényelmes legyen, úgyhogy ne féljetek szemüveget sem választani, mert az is tud öltöztetni.

 

Freddie választása:

Kontaktlencse


Becslések szerint mintegy 125 millió ember használ kontaktlencséket világszerte. Majdnem minden látásproblémához pontos korrekciót tesz lehetővé, így teljes mértében képes igazodni viselője igényeihez. Kapható rövidlátáshoz, távollátáshoz, de már az időskori látásromlást is lehet korrigálni úgynevezett multifokális kontaktlencsével. Nagy mozgásszabadságot biztosít, munkavégzésnél, valamint sportolásnál is praktikus, nem párásodik, a perifériás éleslátást nem korlátozza. Legelterjedtebbek a lágy kontaktlencsék. A fél kemény és a kemény lencséket elsősorban speciális fénytörési hibák javítására használják. Létezik egynapos, eldobható lencsék, kéthetes és havi lencsék. A kontaktlencse viselőknél nem csak a lencse kiválasztásakor kell szemészt, vagy optometristát felkeresni, hanem az időszakos szemészeti vizsgálat is rendívül fontos.

Armani


Az olasz divattervező Giorgio Armani 1934-ben született. Észak Olaszországban, Piacenzában nőtt fel két testvérével. Két évig orvosi tanulmányokat folytatott, majd 1957-ben Milánóba költözött, ahol egy divatüzlet kirakatrendezőjeként kezdett el dolgozni. Armani nevű vállalatát 1975-ben hozta létre, a kezdetekben férfidivatmárkaként indult, melyet a női részleg követett. Később a kiegészítők piacán is megjelent, így ma létezik Armani fehérnemű, napszemüveg, fürdőruha, gyermekruházat és ékszer is. A világ legsikeresebb olasz származású designere.
Stílusát letisztult, testreszabott formavilág jellemzi. Az Armanit a vörösszőnyeges divat egyik úttörőjének is nevezik.

"A szemüvegem & én"- Mádai Vivien

Hétről-hétre érdekes történetekkel közvetítik az Optic World nagykövetei – Kamarás Iván, Mádai Vivien, Fehérvári “Freddie” Gábor, Pokorny Lia – a LÁTÁS HÓNAPJA legfontosabb üzenetét:

 

Vigyázz a szemedre, menj el szűrésre!

 

A digitális eszközök által kibocsátott kék fény kellemetlen szemszárazságot és szemfáradtságot okozhat.
Az Optic World nagyköveteként Mádai Vivien segít felhívni a figyelmet arra, hogy ezek a tünetek kék fény szűrős szemüvegekkel enyhíthetőek, sőt meg is szüntethetőek!

 

optic-world-2018100310963r-1024x683.jpg

Mióta hord szemüveget?


Egészen pici korom óta hordok szemüveget, bár meg kell, hogy mondjam őszintén, volt egy öt-hat éves időszak, amikor egyáltalán nem hordtam szemüveget, mert a szemem tulajdonképpen feljavult.
Ahogy múltak az évek, körülbelül a húszas éveim elején eszméltem rá arra, hogy valószínűleg ismét küzdök ezzel a problémával, úgyhogy egy alapos szemvizsgálat után ki is derült, hogy újra kell szemüveget hordanom.

Hány darab szemüvege van?


Körülbelül  35 darab, de ezek a régmúltból is származnak, szemüveget, napszemüveget soha nem dobok ki, nagyon-nagyon szeretem és mindig újra előveszem őket.

Milyen szemüvegeket szeret hordani?


Nyilván én is nőből vagyok, vitathatatlan, hogy nézem a külsejét a szemüvegnek és szeretek extravagánsabb
darabokat is bevállalni.
Például a legextrább szemüvegem egy merőben más típusú volt, mint az addig megszokottak. Egy csillogó szemüvegkeretet választottam. Szeretem hogyha egy szemüvegkeret feltűnő és egy picit kitűnik a többi közül.

Mádai Vivien választása: Celine & Dior

 

Celine


Céline Vipiana 1945-ben férjével szalont nyitott Párizsban, ahol luxus gyermekcipők forgalmazásába kezdtek. A ’60-as évekre már a kiegészítők is belekerültek a márka repertoárjába, 1967-re pedig az első ruházati kollekcióit is piacra dobták. Még ebben az évben a nemzetközi piacra is kiléptek. A cégnél 1945-1997 között az alapító Celine volt a tervező és a kreatív igazgató.

Ms. Vipiana után olyan nevek álltak a cég élén, mint Michael Kors vagy az olasz divattervező Roberto Menichetti. A Céline egyértelműen a divatvilág egyik vezető márkája. Jelenleg az LVMH csoport tagja, mely a világ talán leghíresebb márkacsoportja, tagjai a Céline mellet többek között a Dior, a Fendi, a Givenchy, Marc Jacobs és Donna Karan.

 

 

Dior


Christian Dior divattervező 1905-ben született Granville-ben. A világháború befejeztével Párizsba költözik, és diplomáciai pályára készül, de tanulmányait 1926-ban diploma nélkül megszakítja. 1938-ban a svájci Robert Piguet divatházhoz szerződik, ahol már, mint tervező első sikereit készíti. Dior különösen a New Look- stílussal vált népszerűvé 1947 táján. Első kollekciójával egyidejűleg parfümcéget is alapított.

Az ’50-es évekre az USA divatpiacán is markánsan jelen van és rohamosan terjeszkedik a nyugati világ országaiban. Dior halálakor, 1957-ben cége már 15 országban jelen van, majd Yves Saint-Laurent vette át a ház művészeti vezetését. Napjainkban a Groupe Arnault birtokolja a Christian Dior 70%-át, így közvetve többségi tulajdonosa a LVMH. A Dior ma is vezető márka a divatpiacon, ruháit számos híresség viseli, de legnagyobb sikerét a kiegészítői jelentik, a parfümök és szemüvegek.

 

“A szemüvegem & én” – Kamarás Iván

Vigyázz a szemedre, menj el szűrésre!

Kamarás Iván az Optic World nagyköveteként segít felhívni a figyelmet a LÁTÁS HÓNAPJA legfontosabb üzenetére: “Vigyázz a szemedre, menj el szűrésre!” A Mammutban található üzletünkben vizsgáltuk meg a sztár látását, hogy mi lett az eredmény, és mi Iván szemüvegekhez köthető személyes története? Máris eláruljuk!

 

Fontosnak tartja az egészségét, azon belül a szeme egészségét?


Igyekszem egészségtudatos életet élni, márcsak azért is, mert színészként a testem is a munkaeszközöm. A szemünk egészségére sajnos sokszor csak akkor figyelünk, ha valami nem jól működik, mert ha minden rendben, azt természetesnek vesszük. Pedig a szemünk egész nap dolgozik, komoly terhelés alatt van. A technikai kütyük villódzása, az időjárás (napsütés, szél stb.), és az én esetemben a sok szövegtanulás nagy erőpróba, folyamatos próbatétel a szemük számára, dolgozik látástól, Mikulásig…

 

 A látásvizsgálat járt bármilyen kellemetlenséggel?


Dehogy. Fájdalommentes, gyors, hatékony.

A látásvizsgálat eredménye azt mutatta ki, hogy nincs szükség korrekcióra, de úgy tudjuk mégis hasznos információkhoz jutott.


Igen, ezúton is köszönöm! Be is szereztem a javasolt táplálékkiegészítőt, a luteint. A lutein elnyeli a nap káros ibolyántúli sugarait és semlegesíti a retinában (a szem fényérzékeny részében) lévő szabadgyököket, amivel csökkentheti, az idősebb korban jelentkező gyakori szembetegség és látásvesztés fő okát. A lutein elnyeli a kék fényt – azt a fényt, amelyik egyébként a szemben károsodást okozhatna. Az emberi szervezet nem tudja a látáshoz nélkülözhetetlen luteint előállítani, ezért azt táplálkozásunkkal kell magunkhoz vennünk. Én megteszem.

 “Ha jól tudom, a napszemüveg 1920 után jött divatba, színészek használták először, a reflektorfény tompítására. Én napszemüvegfüggő vagyok. Vállalom. Leszokni nem szeretnék és nem is fogok. Milyen nekem a jó napszemüveg? Ami öltöztet, véd, és sokkal több, mint egy kiegészítő. Társ a mindennapokban, állandó kísérőm.”

optic-world-montazs.jpg

Kamarás Iván választása: Ray Ban és Tom Ford

 

Ray Ban


1920-as éveket írtak, amikor a máig is virágzó márka története kezdődött. A pilótáknak a szemet árnyékoló és védő szemüvegre volt szükségük, a megbízatást pedig John Bausch és Henry Lomb kapta, akik a 30-as évekre kifejlesztették az első napszemüvegeket, melyeket további újítások sora követett. A II. világháború végére pontot tevő, Európába érkező amerikai katonák hősök voltak. Így lett Arthur McArthur tábornok a RayBan első „arca”, a „pilóta” szemüveg pedig az amerikai szabadság szimbóluma.

A Ray-Ban ma a milánói székhelyű Luxoticca nevű vállalat része, amely a világ legnagyobb szemüveg és napszemüveg gyártója és forgalmazója.

Az amerikai hadsereg után a filmsztárok kerültek az érdeklődés és a népszerűség kereszttüzébe. Így került RayBan Peter Fonda, Audrey Hepburn, James Dean, Jack Nickolson, Tom Cruise orrára, és lett az ikonikus Andy Warhol, Madonna majd a Forma 1-es Ferrari pilóták viselete.

Tom Ford


Tom Ford 2005-ben alapította saját nevét viselő divatcégét, miután igazgatóként sikeresen „debütált” a Guccit és az Yves Saint Laurent színeiben. 2016-ban, egyedi és magas minőséget képviselő, eredetileg saját használatra tervezett és készített napszemüveg-modelleket dobott piacra. A Tom Ford napszemüvegek rendelkeznek kék fény elleni védelemmel, azaz képesek kiszűrni a digitális eszközök és a modern világítástechnika káros mellékhatásait.

TF védjegye: intelligens, igényes, széles látókörű, művelt, magabiztos férfiak és nők márkája, akik tudják, mit akarnak elérni az életben, és azzal is tisztában vannak, hogy kemény munka végigjárni ezt az utat.

Ford öltöztette Daniel Craig-et, amikor a 007-es ügynököt, James Bondot alakította. Tom Fordot visel: Gwyneth Paltrow, Will Smith, Anne Hathaway, Ryan Gosling, Beyonce, Johnny Depp, Jennifer Lopez, Colin Firth is.

 

Nálam a napszemüveg négy évszakos viselet. A napsugárzás aktuális erőssége persze nagyban befolyásolja a választásom. Nyáron többnyire a tükörlencsés szemüvegeket hordom, ősszel jöhetnek a kevésbé intenzív „fedésű” darabok. Mivel kék szemű vagyok, érzékeny a fényre, kifejezetten jól esik napszemüveget hordani, talán innen ered a megszállottságom. Fontos, hogy jó minőségű lencsét viseljünk, a szem mégiscsak a lélek tükre.

Kék fény: a láthatatlan veszély

Kutatások mutattak rá, hogy több szemet és életvitelt befolyásoló negatív jelenségért a modern világ új fényforrásai felelősek. Ez érinti a monitor előtt dolgozókat, a digitális készülékeket nézőket, de még a gyerekeket, vagy azokat is, akik este LED-lámpa mellett olvasnak. Tehát mindannyiunkat! Van-e megoldás erre a problémára? Igen!

 

Álmatlanság, fáradtság, rossz közérzet

Ezekért a gyakran jelentkező problémákért az időjárás változását, a vitaminhiányt vagy a stresszt tesszük felelőssé, okuk azonban ennél sokkal hétköznapibb is lehet.

A kék fény bizonyos tartományai hatással vannak a boldogsághormon, az ébrenlét és az alvás szabályozására, a hormonműködésre, az anyagcserére, a test öngyógyító és növekedést szabályozó képességére. A mesterséges fényforrások tartalmazzák ezt a szemre, idegrendszerre ható láthatatlan kék frekvenciát, amelyekkel „megnyújtjuk” a napokat, és ezzel fel is borítjuk a szervezetünk normál önszabályozását.

blurred-background-cellphone-coffee-842554.jpg

A mindet „átsugárzó” láthatatlan veszély

Az okos eszközök, televízió, LED- és neon lámpák kék fénye a kívántnál magasabb, ezzel terheli a szemet, megtéveszti a szervezet belső óráját. Elalvás előtti használatuk késlelteti a szervezetnek azt a képességét, hogy felismerje a pihenés idejét, ezáltal miattuk tovább maradunk ébren. A megfelelő regenerálódás azonban a jó közérzet és az egészség kulcsfontosságú eszköze.

american-casual-cellphone-1262971.jpg

Korábbi öregedés

A kék fény természetes, egészséges mennyisége kiegyensúlyozottá tesz, felelős a természetes boldogsághormon termelésért, az éber nappali órákért. Túlzott jelenléte esetén azonban a szem és a szervezet gyorsabban öregszik. Az időskori makula degeneráció veszélyén kívül, a mesterségesen megnyújtott napok biológiai időnkből, az életünkből lopnak.

Egészséges szemre szemüveg?

A napszemüveg az egészséges szemet védi. A kék fény káros élettani hatásait egy speciális  lencsebevonat képes megszűrni, amely alkalmazható dioptriás és dioptria nélküli szemüvegeken is. Segítségével a fenti problémákon kívül az állandó szemüvegviselés, vagy a műtétet igénylő szembetegségek kialakulása is elkerülhető.

computer-contemporary-cup-1251833.jpgadult-american-blond-1061580.jpg

 

Mit tehet a monitor szemüveg?

A kékfény szűrővel ellátott szemüveg a nem kívánatos mennyiségű és frekvenciájú kék fény szervezetre gyakorolt hatását iktatja ki, ezzel visszaadja a test természetes önszabályozó képességét.

A speciális  bevonatú szemüveget használók kiegyensúlyozottabb közérzetről, nyugodtabb alvásról és hatékonyabb munkavégzésről számolnak be. Energikusabbnak érzik magukat, testük gyorsabban regenerálódik.

Az Optic World  a világ legnagyobb lencsegyártóinak termékeit forgalmazza, így a HOYA  BlueControl-ja, a ZEISS DuraVision® BlueProtect-je is megtalálható üzleteinkben.

Sokat ül a monitor előtt?

Szeme kiszárad, elfárad? A nap, mint nap használt elektronikai eszközeink által kibocsátott kék fény kellemetlen szemszárazságot és szemfáradtságot okozhat.

optic-world-ow_hoya_30_webkep-e1537259428681-263x300.jpg

Kékfény szűrős monitorszemüvegekkel ezek a tünetek enyhíthetőek, sőt meg is szüntethetőek!

AKCIÓ: 30% minden HOYA BlueControl réteggel ellátott szemüveglencsére!*

 

Akciós időszak: 2018. szeptember 1. – november 30.
*Komplett szemüveg elkészítése esetén.

Napszemüveget venni nyár végén? Miért ne!

Akárcsak a ruháink és ahhoz tartozó kiegészítők, úgy a napszemüveg is divatkellékké vált. Kifejezi személyiségünket, egyéni stílusunkat. Nem véletlen, hogy egy magyar híresség a nyár végén vásárolt napszemüveget, és a Carrera Americanat választotta. Rögtön azt is eláruljuk ki az illető.

 

Carreracarrerasite_render_image_201035_dyg_cu_02_812x609.jpg

Spanyol szó, számtalan jelentése közül leginkább a karrierre, különböző versenyekre és az életpályára használják. Találkozhatunk vele német gépkocsi, autópálya- és modell, mexikói autóverseny, svájci óra és esetünkben nap- és szemüvegkeret elnevezéseként is.

 

carrerasite_render_image_201035_y11_uz_02_812x609.jpg

Az ötlet

A motor-, sí és sportszemüvegeket gyártó Carrera cég életében egy forradalmi anyag, az optyl feltalálása hozta meg az áttörést. Ezzel az anyaggal az acélkerethez képest 20%-kal könnyebb szemüvegeket tudnak készíteni és az optyl amellett, hogy ultrakönnyű, antiallergén is.

 

Az Americana-modell

carrerasite_render_image_201035_kj1_2k_02_812x609.jpg

A hatalmas, szinte eltúlzott felületű lencsék egyénien elegáns, sportos dizájnnal gondoskodnak a szem védelméről. A rozsdamentes keretet és szárat szegecsek és mutatós Carrera felirat díszíti. A színes lencsék kiváló UV-védelmet biztosítanak.Nagy felületen tükröződésmentes, tökéletes fedést biztosító szemüveg a Carrera Americana. Kézbe véve meghökkentően könnyű és rendkívül kényelmes viselet. Meglepően ergonomikus és áramvonalas élmény, ahogy a fejre simul és korlátok nélküli látóteret biztosít.

Az Americana 6 különböző színkombinációban, megannyi extrával készült. Unisex modell, a flexibilis tervezés képes kielégíteni a legkényesebb vásárlói igényeket is. Érdemes mindig magunkkal vinni: az év minden napján szükségünk lehet rá.

majka_kicsi.jpg

Majka választása

Most már elárulhatjuk: a nyár végén Majka vásárolt egy ilyen modellt az egyik Optic World üzletben. Az ország legszélesebb napszemüveg választékával rendelkező optikai üzletlánc kínálatából esett a Carrera Americanara választása.
Majka mozgalmas életet él, dalszövegíró, rapper, zenei, rádiós, televíziós műsorvezető, zsűritag, filmszereplő, pókerjátékos. Személyiségéhez ez a feltűnő, színes, sportos, mégis elegáns napszemüveg tökéletesen passzol. Minden bizonnyal nagy kedvence lesz.

Magyarországon egyetlen darab! Sorszámozott, 24 karátos arannyal bevont Ray-Ban napszemüveg

Bátor megjelenés. Trendi és erőteljes stílus. Egyedei tanúsítvány. Aranyozott frontális felület. Világszerte mindössze 500 készült, de ebből Magyarországra csak egyetlen egy darab érkezik. Bemutatkozik a Ray-Ban Wings – Limited edition.

optic-world-rb_wings_limited.jpg

Szuper könnyű orrpárna tartja az 24 karátos arannyal futtatott, egybefüggő pajzs-szerű lencsét a Ray-Ban legújabb, kis szériában gyártott 80-as éveket idéző Wings modelljén. Lendületes, dinamikus megjelenés, erőteljes merészség jellemzi ezt a limitált kiadású, unisex napszemüveg-ékszert.

Egyedi ajánlat a világ leggyorsabban reagáló gyűjtőinek.

Az aranyláz hangulatát tükröző modellt a Ray-Ban megszokottan magas színvonalú UV-védelme, eleganciája és praktikussága jellemzi. A Wings egy újabb állomása a márka mindig megújuló, mégis örökké kult diadalútjának.

1937-ben az amerikai pilótáknak készített napszemüveg kezdetben a férfiak, később a nők számára is az egyedi és magabiztos megjelenés védjegye lett.

optic-world-rb_logo.jpgAz állócsillagként tündöklő Ray-Ban (háborús) hősök, színészek, rocksztárok, művészek, divatdiktátorok viselete. A Douglas Mc Arthur tábornok által elhíresült Ray-Ban márka többek között Jack Nicholson, Tom Cruise, Bob Dylan, Audrey Hepburn és Andy Warhol által öregbítette legendás hírnevét.

optic-world-rb_wings_limited_2.jpg

Az idei nyár vörös szőnyegére kívánkozó, limitált szériájának egyetlen darabja az Optic World Ray-Ban és Oakley márkaboltjában, a West End emeletén található Sunglasses Spot üzletében kerül a ritkaságok és exkluzív darabok iránt érdeklődő nagyközönség elé.

Cannes-i aranyékszer az optikában!?

Szereted az exkluzív, különleges és limitált kiadású darabokat? Érdekel mit hordanak a sztárok? Tudj meg többet az elsők között a rejtélyes csomagról, melyben hamarosan exkluzív ékszerek érkeznek az országba egyenesen a Cannes-i filmfesztiválról! Hol találod meg a kincseket? Egy optikában! Miért pont egy optikában? Olvass tovább!

1.jpg

A Chopard egy svájci központú vállalat, amelyet 1860-ban alapított Louis-Ulysse Chopard. Innen a Chopard név. Elsősorban luxusórákkal, ékszerekkel és kiegészítőkkel foglalkozik a cég. 

8.jpgHogyan készül egy luxus kollekció? A Chopard szemüvegeket szakértő ékszerészek kézzel készítik el. A szofisztikált és precíz gyártási folyamatot a legkiválóbb alapanyagok felhasználásával teszik tökéletessé. A legutolsó technológiákat, az aranyműves tehetségét és a lélegzetelállító alapanyagokat ötvözvealkotják meg a világ legkifinomultabb szemüvegkereteit.


A „Sunglass Special Style” darabjait a 2016-os Cannes-i Filmfesztivál alkalmából9.jpg mutatták  be a nagyközönség számára. A különleges, limitált kiadású, aranyozott napszemüvegek megalkotására a Chopard Csipke Kollekció ékszerei inspirálták a gyártót. A kivételes napszemüvegek két verzióban készültek el. Az arany Essilor lencsés modell méltán divatos „rose gold” keretet kapott, a kék Essilor lencsés társa pedig palládiumból készült, ezüstfehér színű kerettel tündököl. Mindkét darab 24K aranyozott formában elérhető – sárga arany MOM park, fehér arany MAMMUT üzletünkben.

Egyedi alapanyagot is felhasznált a Chopard a kollekció megalkotásakor, méghozzá a cirkont. Ez egy ember által alkotott anyag, melyet a gyémánt reprodukálására hoztak létre. A precíz csiszolásnak köszönhetően a cirkon tökéletesen áttetszővé válik és pontosan úgy csillog, mint a gyémánt.

11.jpgHa a cannes-i filmsztárok után közvetlenül Te szeretnél lenni a következő, aki megcsodálhatja, kézbe veheti, sőt esetleg megvásárolhatja a csodálatos darabok egyikét, akkor sietned kell, mert összesen 2 darab érkezik az országba.

Az egyiket Budapesten a Mammut Bevásárlóközpontban lévő Optic World üzletben, a másikat pedig a MOM Parkban lévő Optic World optikában fogják bemutatni.

Ne hagyd ki ezt a vissza nem térő alkalmat, ritkán adódik ilyen lehetőség egy ember számára. Találkozz ezzel a limitált kiadású darabbal mielőtt egy megszállott gyűjtő lecsap rá!

Több információ a Chopardról: https://www.chopard.com/

Chopard a Cannes-i Filmfesztiválon: https://youtu.be/E83OU1u7mm4

Chopard Sunglass Special Style unboxing videó: https://www.youtube.com/watch?v=4tJE08yq8tQ

Optic World üzletek: https://opticworld.hu/uzletek/