A tisztán látás szakértő blogja

A tisztán látás szakértő blogja

"A szemüvegem & én"- Pokorny Lia

2018. november 08. - FatFox Creative

Hétről-hétre érdekes történetekkel közvetítik az Optic World nagykövetei – Kamarás IvánMádai VivienFehérvári Gábor Alfréd (Freddie), Pokorny Lia – a LÁTÁS HÓNAPJA legfontosabb üzenetét: Vigyázz a szemedre, menj el szűrésre!

 

Pokorny Lia az Optic World nagyköveteként elmeséli, hogyan szokta meg, majd kezdte el élvezni a szemüveg viselését és mit szeret benne igazán.

lia_kicsi.png

 

Azt a szemüveget szeretem, amelyik úgy viselkedik az arcomon, hogy egyszerre belesimul, másrészt pedig ékszerként működik.

Mióta visel szemüveget?


20 éve vagyok szemüveges. Sokáig nem akartam hordani szemüveget, mert szégyelltem magam. Jó pár évnek el kellett telnie, miután annyira sokat szenvedtem, hogy egyszer csak megszoktam, hogy rajtam van a szemüveg. A megszokás után is eltelt még egy-két év, amikor már elkezdtem élvezni és azt is elkezdtem élvezni, hogy elképesztő választék van. Nagyon-nagyon klassz dolog az, hogy az ember már az öltözködéséhez és a stílusához választhat szemüveget.

Milyen szemüvegeket szeret?


Szeretem azt, hogyha úgy különleges egy szemüveg, hogy nem is első látásra veszi észre valaki, hogy mi a különlegessége, hanem egyszer csak beszélgetés közben: “de szép”.

Szokott kontaktlencsét hordani?


Gyakorlatilag annyira hozzászoktam, hogy szemüvegem van, hogy nagyon ritkán hordok kontaktlencsét.
Vannak nagyon kényelmes kontaktlencséim, de én ragaszkodom most már a szemüveghez, olyan, mintha meztelen lennék, hogyha nem lenne rajtam.

Alain Mikli


Alain Mikli francia-amerikai szemüvegtervező a 70-es évek végén nyitotta meg tervezői stúdióját Párizsban. A 80-as évek közepére már olyan hírességek viselték szemüvegeit, mint Elton John és Grace Jones. Több mint 30 éves múltjával és felülmúlhatatlanul kényelmes, divatos szemüvegeivel nemzetközi hírnévre tett szert. Cége a világ számos nagyvárosában képviselteti magát nívós üzletekkel, amelyek kétséget kizáróan vonzzák a divatkedvelőket.

optic-world-pokorny_lia_alain_mikli-768x511.jpg

Két tervezési szabványa: a maximális kényelem és a művészet iránti szüntelen odaadás. Alain Mikli kézzel készített szemüvegei, kizárólag prémium anyagok felhasználásával és merész színhasználattal készülnek. Lenny Kravitz, Samuel L. Jackson és számos más híresség kedvelt márkája. Kanye West kifejezetten kérte Alain Mikli-t, hogy készítsen neki egyedi szemüveget új videójához.

A bejegyzés trackback címe:

https://optika.blog.hu/api/trackback/id/tr5114359769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása